Kumho Modernize Edilmiş Yeni Logosunu Kullanmaya Başladı

Kumho lastikleri, sürekli gelişim odaklı ve yenileşmeye olan bağlılığının bir parçası olarak kısa bir süre önce güncellediği logosunu tanıttı. Minimalist bir tasarım kullanılarak, şirketin 180’den fazla ülkedeki küresel varlığını temsil eden bir çerçevede oluşturuldu. Ayrıca mükemmel düzeyde performans odaklı sunduğu ürünlerini kullanıcılara yansıtan cesur ve dinamik imajını özetlemeyi amaçlıyor.

Zarif Görünümlü Logo, Kumho Lastiklerinin Yeniden Markalaşmasını Tanımlıyor

Ürünlerinin güvenilirliği ve üstün ürün performansını vurgulamak için stratejik bir hamle yapan Kumho lastikleri, yeniden markalaşma stratejisi sadelik ve zarafet etrafında dönüyor. Minimalist logo tasarımı ile sadece şirketin bağlılığını sembolize etmekle kalmıyor, aynı zamanda dünya çapında sürekli büyüyen bir müşteri tabanında yankı uyandırarak pazardaki güçlü konumunu da ifade ediyor.